Práca pokladníčok

Okrem markovania na pokladni kontrolujeme rôzne dokumenty a zmluvy. K tomu komunikujeme s kolegami aj so zákazníkmi. Robíme rôznorodú prácu, ktorá uteká a rozhodne sa nenudíme. Pauzu si môžeme urobiť podľa potreby a záskok je samozrejmosťou. Verili by ste, že aj práca na pokladni môže byť dynamická? Skúste nás navštíviť cez víkendy a presvedčte sa.

Administratívny pracovník

Pracujeme v administratíve, ale to neznamená, že trávime celé dni pri počítači. Naša práca je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamácie a sme v neustálom kontakte so zákazníkmi, dodávateľmi i kolegami. Keď je treba, zaskočíme aj na pokladni, čo je skvelá zmena. Občas musíme do práce aj cez víkend, ale zato máme voľno v týždni. Výhodou je, že si smeny môžeme plánovať podľa potreby. Všetko záleží na dohovore.

Administratívny pracovník

Pracujeme v administratíve, ale to neznamená, že trávime celé dni pri počítači. Naša práca je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamácie a sme v neustálom kontakte so zákazníkmi, dodávateľmi i kolegami. Keď je treba, zaskočíme aj na pokladni, čo je skvelá zmena. Občas musíme do práce aj cez víkend, ale zato máme voľno v týždni. Výhodou je, že si smeny môžeme plánovať podľa potreby. Všetko záleží na dohovore.

Prezrite si pár fotiek

Výhody práce na pokladni a v administratíve

Môžeme striedať prácu v kancelárii a na pokladni

Máme možnosť nahliadnuť aj do iných pobočiek

Práca nie je fyzicky náročná

Pracujeme v čistom, veľkom a otvorenom prostredí

Pracujeme v priateľskej atmosfére

Od nadriadených cítime podporu

Predstavujeme niektoré z našich kolegýň a kolegov

Ivana Jankovská,

pokladníčka

Než som nastúpila do Möbelix, myslela som si, že práca pokladníčky je iba o monotónnom blokovaní tovaru. Až tu som zistila, že práca na pokladni môže byť pestrá. Okrem skenovania tovaru robíme aj kúpne zmluvy, komunikujeme s predajcami, zákazníkmi atď. Na predajni mám vlastnú kóju, takže mi zákazníci nedýchajú na chrbát. Mám tu svoje súkromie, a pracujem v skvelom kolektíve.

Štefan Raniak,

vedúci administratívy

V Möbelix pracujem 4 roky. Začínal som ako montážnik a kvôli zdravotným problémom som prešiel do kancelárie. Bola to veľká zmena.

Mám ale strednú ekonomickú školu a dobrú nemčinu, preto som to chcel skúsiť. Na pozícii vedúceho kancelárie pracujem 3 roky a som úplne spokojný. Práca ma baví, pretože je pestrá. Okrem zvládnutia administratívy musím vedieť, čo sa deje v sklade, na predajni aj na pokladni. Treba myslieť v súvislostiach. Dostal som aj ponuku postúpiť do odd.organizácie, čo je pre mňa veľká motivácia.

Martina Vyhnánková, pokladníčka

Na mojej práci sa mi páči, že je veľmi pestrá a nie je len o markovaní. Vďaka zaučeniu sa vyznám v sortimente, pracujem s niekoľkými programami a dokážem si nájsť informácie, ktoré potrebujem. Predtým som pracovala v potravinách, ktoré sa s Möbelix nedajú vôbec porovnať. Hoci sú zákazníci niekedy netrpezliví, beriem to s nadhľadom. Sama viem, aké to je, keď sa niekam ponáhľam. Páči sa mi flexibilita, kedy sa môžem kedykoľvek s kolegyňou vystriedať a dať si pauzu.

Ivana Jankovská,

pokladníčka

Než som nastúpila do Möbelix, myslela som si, že práca pokladníčky je iba o monotónnom blokovaní tovaru. Až tu som zistila, že práca na pokladni môže byť pestrá. Okrem skenovania tovaru robíme aj kúpne zmluvy, komunikujeme s predajcami, zákazníkmi atď. Na predajni mám vlastnú kóju, takže mi zákazníci nedýchajú na chrbát. Mám tu svoje súkromie, a pracujem v skvelom kolektíve.

Štefan Raniak,

vedúci administratívy

V Möbelix pracujem 4 roky. Začínal som ako montážnik a kvôli zdravotným problémom som prešiel do kancelárie. Bola to veľká zmena. Mám ale strednú ekonomickú školu a dobrú nemčinu, preto som to chcel skúsiť. Na pozícii vedúceho kancelárie pracujem 3 roky a som úplne spokojný. Práca ma baví, pretože je pestrá. Okrem zvládnutia administratívy musím vedieť, čo sa deje v sklade, na predajni aj na pokladni. Treba myslieť v súvislostiach. Dostal som aj ponuku postúpiť do odd.organizácie, čo je pre mňa veľká motivácia.

Martina Vyhnánková,

pokladníčka

Na mojej práci sa mi páči, že je veľmi pestrá a nie je len o markovaní. Vďaka zaučeniu sa vyznám v sortimente, pracujem s niekoľkými programami a dokážem si nájsť informácie, ktoré potrebujem. Predtým som pracovala v potravinách, ktoré sa s Möbelix nedajú vôbec porovnať. Hoci sú zákazníci niekedy netrpezliví, beriem to s nadhľadom. Sama viem, aké to je, keď sa niekam ponáhľam. Páči sa mi flexibilita, kedy sa môžem kedykoľvek s kolegyňou vystriedať a dať si pauzu.

Aktuálne voľné pozície v administratíve

Administratívna podpora / vedúci(a) pokladní Möbelix Prešov

Ako skĺbiť prácu v obchode s kancelárskou prácou? Jednoducho ich spoj - staň sa administratívnou podporou predajne a zároveň vedúcim/ou pokladníkom/čkou predajne Möbelix Prešov Armádneho Generála Svobodu 19.

Zobraziť ponuku