Úspech firmy stojí nielen na produktoch, ale predovšetkým na ľuďoch

Úspech firmy stojí nielen na produktoch, ale predovšetkým na ľuďoch

Möbelix ako firma píše svoj príbeh od diskontu k trendy predajniam. Kľúčovou osobou, ktorá za touto premenou stojí, je konateľ spoločnosti, pán Jiří Šulc. Ako sa do Möbelixu dostal, čo ho viedlo k tomu zásadne zmeniť koncept našich predajní? Kde sa vzali malé predajne „compact“? Nielen o tom všetkom sme sa rozprávali v našom otvorenom rozhovore. Dozviete sa, aké je jeho životné krédo a kde vidí Möbelix za 10 rokov. Verte, že po prečítaní článku jeho vízia pohltí aj vás.

Hudba je pre mňa viac ako koníček

Hudba je pre mňa viac ako koníček

Náš kolega, Jozef Germuška, pracuje v Möbelixe viac ako 10 rokov. Nastupoval ako vedúci oddelenia spální a na tejto pozícii zostal dodnes. Nie, že by ho kariérny rast nelákal, ale priority má inde. Už 20 rokov sa venuje hudbe, je spoluzakladateľom a gitaristom známej slovenskej kapely Excel.

Marek Šulc: Zmena je výzva a krok vpred

Marek Šulc: Zmena je výzva a krok vpred

Viac ako 7 rokov pracoval pre spoločnosť, ktorá sa zaoberá navrhovaním, výrobou a predajom športového oblečenia v Európe. Ponuka z Möbelixu prišla nečakane. Čo na seba prezradil nový vedúci marketingu sa dozviete v tomto príspevku.