Administratívna podpora / vedúci(a) pokladní Möbelix Bratislava
Ako skĺbiť prácu v obchode s kancelárskou prácou? Jednoducho ich spoj - staň sa administratívnou podporou predajne a zároveň vedúcim/ou pokladníkom/čkou predajne Möbelix Bratislava Rožňavská 32.
Popis pozície
O ČOM JE TÁTO PRÁCA?
O dynamike: Nie je to len o sedení za počítačom, budete na pokladni, v kontakte so zákazníkmi. Administratívou strávite 10% Vášho času a zvyšných 90% na pokladni. Často je potrebné konzultovať veci s kolegami na predajni aj v sklade.
O pestrosti: Budete komunikovať s dodávateľmi i zákazníkmi, vybavovať reklamácie.
O zodpovednosti: Budete mať na starosti trezor aj pokladne.
O vlastnej organizácii: Prácu si musíme vedieť sami rozvrhnúť. Dvakrát do mesiaca na Vás padne smena cez víkend, ale za to si môžete vziať voľno v týždni a zariadiť si to, čo bežne nestihnete.
Požiadavky
AKO SI VÁS PREDSTAVUJEME?
- Rád (a) jednáte s ľuďmi a máte tímového ducha.
- Dokážete si udržať nadhľad a chladnú hlavu.
- Spoľahlivosť a zodpovednosť sú Vám vlastné.
- S PC si rozumiete ako bežný smrteľník. Nehľadáme IT špecialistu, všetko sa dá naučiť.
- Ste samostatný / á, informácie si dokážete nájsť a prepojiť v súvislostiach.
- Zmysel pre humor určite zúročíte.
Ponuka
ČO MÔŽETE OČAKÁVAŤ VY OD NÁS?
- Istú prácu vo firme, ktorá je súčasťou medzinárodného koncernu. Stojíme na pevných základoch.
- Dobré výkony dokážeme oceniť. S kvalitou Vašej práce porastie priamo úmerne aj Vaša mzda.
- Vaše zaškolenie nepodceníme. Po dobu niekoľkých mesiacov sa Vám budú venovať skúsení kolegovia.
- V Möbelixe si potrpíme na férovosť a vzájomnú kolegiálnosť.
- Kariérnemu postupu sa u nás medze nekladú.
- Máme prepracovaný systém školení.
- Kávu zadarmo, teambuildingové akcie alebo zamestnanecké zľavy.
Typ úväzku: plný, čiastočný