Aktuálne voľné pozície na centrále

Sortimentný manažér pre bytové doplnky s NJ Möbelix m/ž

Záhradný nábytok, dekorácie a doplnky je sortiment, ktorého úspešný predaj na slovenskom a českom trhu bude vo Vašich rukách.
Sortiment je síce daný, no Vy máte možnosť priamo ovplyvniť jeho výber a zabezpečiť pre zákazníka všetko, čo potrebuje alebo hľadá. 
Rozhodnete o jeho rozmiestnení na rôzne typy pobočiek, stanovíte predajné ceny a dohliadnete na dostatočné skladové zásoby. 


Čaká Vás rôznorodá a aktívna práca, pri ktorej budete v neustálom kontakte s pobočkami, dodávateľmi a centrálnym oddelením nákupu v Rakúsku. 
Preto je nutné mať dobrú znalosť nemčiny, ale hlavne zmysel pre tímovú prácu. Za to získate isté zamestnanie v rýchlo rastúcej medzinárodnej firme, kde sa kariérnemu rastu medze nekladú.

Zobraziť ponuku

Práca v nákupe

Profesia nákupcu v Möbelixe je zaujímavá práca s dizajnom. Našim zákazníkom ponúkame pestrú škálu všetkého sortimentu. Trendy máme v malíčku a neustále ich obmieňame. S dodávateľmi z rôznych štátov Európy komunikujeme na dennej báze a okrem iného s nimi rokujeme o cenách, takže sa hodí, ak máme obchodného ducha.

Práca v marketingu

Staráme sa o kompletný marketing na Slovensku aj v Čechách. Online a offline zložka musí ísť ruka v ruke tak, aby sme všade komunikovali obsahovo rovnaké informácie. Naša práca totiž nie je len o reklame, ale aj o toku informácií na pobočky a sklady. Každý člen nášho tímu má svoju špecializáciu a napriek tomu sme celok. Tímová spolupráca u nás nie je len fráza, bez nej by sme nemohli fungovať.

Práca v marketingu

Staráme sa o kompletný marketing na Slovensku aj v Čechách. Online a offline zložka musí ísť ruka v ruke tak, aby sme všade komunikovali obsahovo rovnaké informácie. Naša práca totiž nie je len o reklame, ale aj o toku informácií na pobočky a sklady. Každý člen nášho tímu má svoju špecializáciu a napriek tomu sme celok. Tímová spolupráca u nás nie je len fráza, bez nej by sme nemohli fungovať.

Práca v e-shopu

E-shop je taká samostatná pobočka bez predajnej plochy. Ale aj virtuálna pobočka potrebuje zohraný tím, ktorý sa stará o kontrolu listín všetkých výrobkov objednaných online a riešenie sťažností, storien či reklamácií od zákazníkov. V práci sa cítime ako doma a pokiaľ nastane nejaký problém, sme schopní si ho navzájom vypovedať.

Prezrite si pár fotiek

Práca v centrále má svoje výhody

Pomáháme si - Möbelix

Máme tu perfektný kolektív

Naša práca je kreatívna

Šéfovia za nami stoja

Vzdělávání - Möbelix

Neustále sa učíme a zlepšujeme sa

Predstavujeme niektoré z našich kolegýň a kolegov

Šimon Radil

Šimon Radil,

 vedúci e-commerce

Ako vyzerá práca v online marketingu? V online to žije zo dňa na deň. Na jednej strane sme neuveriteľne flexibilní, pretože môžeme všetko rýchlo meniť. Ale na druhej strane to meniť musíme, aby sme nepromovali zastarané informácie a aby boli naše oznámenia neustále „živé“. Kolegovia u nás majú veľa voľnosti, dostanú zadanie a už je na nich, ako sa s ním popasujú. Naša práca je rôznorodá a kreatívna, reagujeme na zákaznícke správanie, dianie vo svete, trendy a dokonca aj na počasie.

Bibiana Vlahyová,

nákupca

Baví ma komunikácia s dodávateľmi, mám rada dizajn a nábytok. Rada spolupracujem s novými ľuďmi, ktorí mi neustále rozširujú obzory.

V práci uplatním znalosť nemčiny, ale aj kreativitu. Teší ma, že môžem ovplyvniť, ako budú vyzerať budúce domácnosti zákazníkov. Prinášam im pocit domova do ich bytov. Na prácu potrebujem hlavne ekonomické a logické myslenie, ale aj empatiu. Je dôležité, aby sme sa na nové výrobky nepozerali iba vlastnými očami, ale hlavne očami zákazníkov.

Bibiana Vlahyová
Vladimír Tlčík

Vladimír Tlčík, správa internetových stránok

Starám sa o webové stránky a aplikáciu pre Slovensko aj Čechy. Web za sebou skrýva desiatky ďalších systémov, ktoré sú naň napojené. Mojou úlohou je, aby všetko fungovalo a aby informácie boli aktuálne. Neustále hľadám nové riešenia, ktoré pomáhajú kolegom efektívnejšie pracovať a zákazníkom lepšie hľadať naše produkty na webe. Baví ma pozerať sa na web z pohľadu zákazníka a ladiť jeho funkcionality. Cieľom mojej práce je, aby ľudia na našom webe radi nakupovali a bol to pre nich zážitok.

Šimon Radil,

 vedúci e-commerce

Ako vyzerá práca v online marketingu? V online to žije zo dňa na deň. Na jednej strane sme neuveriteľne flexibilní, pretože môžeme všetko rýchlo meniť. Ale na druhej strane to meniť musíme, aby sme nepromovali zastarané informácie a aby boli naše oznámenia neustále „živé“. Kolegovia u nás majú veľa voľnosti, dostanú zadanie a už je na nich, ako sa s ním popasujú. Naša práca je rôznorodá a kreatívna, reagujeme na zákaznícke správanie, dianie vo svete, trendy a dokonca aj na počasie.

Bibiana Vlahyová,

nákupca

Baví ma komunikácia s dodávateľmi, mám rada dizajn a nábytok. Rada spolupracujem s novými ľuďmi, ktorí mi neustále rozširujú obzory. V práci uplatním znalosť nemčiny, ale aj kreativitu. Teší ma, že môžem ovplyvniť, ako budú vyzerať budúce domácnosti zákazníkov. Prinášam im pocit domova do ich bytov. Na prácu potrebujem hlavne ekonomické a logické myslenie, ale aj empatiu. Je dôležité, aby sme sa na nové výrobky nepozerali iba vlastnými očami, ale hlavne očami zákazníkov.

Vladimír Tlčík,

správa internetových stránok

Starám sa o webové stránky a aplikáciu pre Slovensko aj Čechy. Web za sebou skrýva desiatky ďalších systémov, ktoré sú naň napojené. Mojou úlohou je, aby všetko fungovalo a aby informácie boli aktuálne. Neustále hľadám nové riešenia, ktoré pomáhajú kolegom efektívnejšie pracovať a zákazníkom lepšie hľadať naše produkty na webe. Baví ma pozerať sa na web z pohľadu zákazníka a ladiť jeho funkcionality. Cieľom mojej práce je, aby ľudia na našom webe radi nakupovali a bol to pre nich zážitok.