Práca pokladníčok
Okrem markovania na pokladni kontrolujeme rôzne dokumenty a zmluvy. K tomu komunikujeme s kolegami aj so zákazníkmi. Robíme rôznorodú prácu, ktorá uteká a rozhodne sa nenudíme. Pauzu si môžeme urobiť podľa potreby a záskok je samozrejmosťou. Verili by ste, že aj práca na pokladni môže byť dynamická? Skúste nás navštíviť cez víkendy a presvedčte sa.
Administratívny pracovník
Pracujeme v administratíve, ale to neznamená, že trávime celé dni pri počítači. Naša práca je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamácie a sme v neustálom kontakte so zákazníkmi, dodávateľmi i kolegami. Keď je treba, zaskočíme aj na pokladni, čo je skvelá zmena. Občas musíme do práce aj cez víkend, ale zato máme voľno v týždni. Výhodou je, že si smeny môžeme plánovať podľa potreby. Všetko záleží na dohovore.
Administratívny pracovník
Pracujeme v administratíve, ale to neznamená, že trávime celé dni pri počítači. Naša práca je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamácie a sme v neustálom kontakte so zákazníkmi, dodávateľmi i kolegami. Keď je treba, zaskočíme aj na pokladni, čo je skvelá zmena. Občas musíme do práce aj cez víkend, ale zato máme voľno v týždni. Výhodou je, že si smeny môžeme plánovať podľa potreby. Všetko záleží na dohovore.
Prezrite si pár fotiek
Výhody práce na pokladni a v administratíve
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/07/mohu_stridat_praci.png)
Môžeme striedať prácu v kancelárii a na pokladni
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/07/mam_moznost_navstivit_jine_pobocky.png)
Máme možnosť nahliadnuť aj do iných pobočiek
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/07/prace_neni_fyzicky_narocna.png)
Práca nie je fyzicky náročná
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/07/pracujeme_v_cistem_prostredi.png)
Pracujeme v čistom, veľkom a otvorenom prostredí
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/07/pracujeme_v_pratelske_atmosfere.png)
Pracujeme v priateľskej atmosfére
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/07/od_nadrizenych_citime_podporu.png)
Od nadriadených cítime podporu
Predstavujeme niektoré z našich kolegýň a kolegov
![Ivana_Jankovska_2](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2022/02/Ivana_Jankovska_2.jpg)
Ivana Jankovská,
pokladníčka
Než som nastúpila do Möbelix, myslela som si, že práca pokladníčky je iba o monotónnom blokovaní tovaru. Až tu som zistila, že práca na pokladni môže byť pestrá. Okrem skenovania tovaru robíme aj kúpne zmluvy, komunikujeme s predajcami, zákazníkmi atď. Na predajni mám vlastnú kóju, takže mi zákazníci nedýchajú na chrbát. Mám tu svoje súkromie, a pracujem v skvelom kolektíve.
Štefan Raniak,
vedúci administratívy
V Möbelix pracujem 4 roky. Začínal som ako montážnik a kvôli zdravotným problémom som prešiel do kancelárie. Bola to veľká zmena.
Mám ale strednú ekonomickú školu a dobrú nemčinu, preto som to chcel skúsiť. Na pozícii vedúceho kancelárie pracujem 3 roky a som úplne spokojný. Práca ma baví, pretože je pestrá. Okrem zvládnutia administratívy musím vedieť, čo sa deje v sklade, na predajni aj na pokladni. Treba myslieť v súvislostiach. Dostal som aj ponuku postúpiť do odd.organizácie, čo je pre mňa veľká motivácia.
![Stefan_Raniak_2](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2022/02/Stefan_Raniak_2.jpg)
![Martina_Vyhnalkova](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2022/02/Martina_Vyhnalkova.jpg)
Martina Vyhnánková, pokladníčka
Na mojej práci sa mi páči, že je veľmi pestrá a nie je len o markovaní. Vďaka zaučeniu sa vyznám v sortimente, pracujem s niekoľkými programami a dokážem si nájsť informácie, ktoré potrebujem. Predtým som pracovala v potravinách, ktoré sa s Möbelix nedajú vôbec porovnať. Hoci sú zákazníci niekedy netrpezliví, beriem to s nadhľadom. Sama viem, aké to je, keď sa niekam ponáhľam. Páči sa mi flexibilita, kedy sa môžem kedykoľvek s kolegyňou vystriedať a dať si pauzu.
![Ivana_Jankovska](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2022/02/Ivana_Jankovska.jpg)
Ivana Jankovská,
pokladníčka
Než som nastúpila do Möbelix, myslela som si, že práca pokladníčky je iba o monotónnom blokovaní tovaru. Až tu som zistila, že práca na pokladni môže byť pestrá. Okrem skenovania tovaru robíme aj kúpne zmluvy, komunikujeme s predajcami, zákazníkmi atď. Na predajni mám vlastnú kóju, takže mi zákazníci nedýchajú na chrbát. Mám tu svoje súkromie, a pracujem v skvelom kolektíve.
![Stefan_Raniak](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2022/02/Stefan_Raniak.jpg)
Štefan Raniak,
vedúci administratívy
V Möbelix pracujem 4 roky. Začínal som ako montážnik a kvôli zdravotným problémom som prešiel do kancelárie. Bola to veľká zmena. Mám ale strednú ekonomickú školu a dobrú nemčinu, preto som to chcel skúsiť. Na pozícii vedúceho kancelárie pracujem 3 roky a som úplne spokojný. Práca ma baví, pretože je pestrá. Okrem zvládnutia administratívy musím vedieť, čo sa deje v sklade, na predajni aj na pokladni. Treba myslieť v súvislostiach. Dostal som aj ponuku postúpiť do odd.organizácie, čo je pre mňa veľká motivácia.
![](https://www.zazimobelix.sk/wp-content/uploads/2019/08/DSC02355.jpg)
Martina Vyhnánková,
pokladníčka
Na mojej práci sa mi páči, že je veľmi pestrá a nie je len o markovaní. Vďaka zaučeniu sa vyznám v sortimente, pracujem s niekoľkými programami a dokážem si nájsť informácie, ktoré potrebujem. Predtým som pracovala v potravinách, ktoré sa s Möbelix nedajú vôbec porovnať. Hoci sú zákazníci niekedy netrpezliví, beriem to s nadhľadom. Sama viem, aké to je, keď sa niekam ponáhľam. Páči sa mi flexibilita, kedy sa môžem kedykoľvek s kolegyňou vystriedať a dať si pauzu.